Городницький ДНЗ №1

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 

Основні напрямки роботи, методична робота

Для працівників ДНЗ пріоритетним є завдання — побудувати свою роботу так, щоб вона відповідала запитам суспільства, забезпечувала збереження самоцінності, неповторності дошкільного періоду дитинства, наступність між дошкільною та початковою освітою.

Тому, працюючи над оновленням дошкільної освіти, віднаходженням "власного обличчя", педагогічний колектив розробив Концепцію, перспективний план розвитку ДНЗ на 2013-2018 рр. й визначив проблемну тему "Розвиток особистості дитини та творчого виявлення її індивідуальності через використання засобів мистецтва»  Головною метою перспективного плану розвитку ДНЗ на 2013–2018 рр. є забезпечення всебічного та гармонійного розвитку дітей дошкільного віку, максимальна реалізація їх здібностей і потенційних можливостей, активне запровадження інноваційних освітніх технологій, залучення до активної співпраці батьків у справі виховання та навчання дошкільників.

В центрі всієї роботи педагогічного колективу знаходиться модель особистісно орієнтованого підходу до дітей та реалізація принципу "Від  педагогічної творчості  до  творчого дошкільника".

Пріоритетними формами роботи в процесі організованої освітньо-розвивальної діяльності стали інтегровані заняття, заняття-дослідження, -конструювання, -моделювання, -казка, -подорож, -сюрприз, -експеримент, -гра, -пошук, з використанням інноваційних освітніх технологій. 

Орієнтовна організація життєдіяльності дітей

Організація життєдіяльності дітей в ДНЗ №1

Форми організації життєдіяльності дітей

Тривалість, год
(ранній-старший дошкільний вік)

1.

Прийом дітей, їх огляд. Ранкова гімнастика. Ігри, спілкування. Індивідуальна робота з дітьми. Самостійно-пізнавальна, комунікативна діяльність дітей. Міні-заняття.

07:30–08:50

2.

Підготовка до сніданку, сніданок (індивідуальна робота з дітьми).

08:50–09:05

3.

Підготовка до організованої навчально-розвивальної діяльності, самостійна діяльність дітей в розвивальних центрах, ігри. 

09:05–09:15

4.

Організована навчально-розвивальна діяльність (групові, підгрупові, індивідуально-групові, індивідуальні заняття).

09:15–10:15

5.

Підготовка до прогулянки, прогулянка (самостійно-пізнавальна, комунікативна, ігрова діяльність дітей, спілкування). Повернення з прогулянки.

09:45–12:25

6.

Підготовка до обіду, обід (індивідуальна робота з дітьми).

11:50–13:00

7.

Підготовка до сну, сон (індивідуальна робота з дітьми).

12:30–15:00

8.

 

Поступовий підйом дітей, гімнастика пробудження, оздоровчо-профілактичні заходи, загартувальні процедури (індивідуальна робота з дітьми). Спілкування.

15:00–15:20

9.

 Спілкування, розваги, самостійно-пізнавальна, комунікативна, ігрова діяльність.

15:30–16:30

10.

Підготовка до підвечірка, підвечірок (індивідуальна робота з дітьми).

15:50–16:50

11.

Гурткова робота. Підготовка до прогулянки, прогулянка (самостійно-пізнавальна, комунікативна, ігрова діяльність, спілкування, індивідуальна робота з дітьми).

16:30–17:00

12.

Повернення додому.

17:30–18:00

У загальному:

Тривалість організованої навчально-розвивальної діяльності дітей в першу половину дня

30–60 хв.

Тривалість прогулянок:

3 год.

– І-а прогулянка

– ІІ-а прогулянка

2 год.

1 год.

Тривалість денного сну

2 год.

Інтервали між прийняттям їжі

3 год.

Рухова активність

5 год.

 
Форма входу
Пошук
Календар
«  Червень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний хостинг uCoz